Med FME ErhvervsService slipper du for en lang række tidskrævende, administrative opgaver i hverdagen, så du i stedet kan bruge tiden på dine kunder og på at udvikle din virksomhed.
- Bogholderi
- Regnskab & budget
- Fakturering
- Lønadministration
- Kontakt og indberetning til myndigheder
- Ad hoc-opgaver
Er de administrative opgaver som fx bogholderi, momsregnskab og lønadministration ikke din spidskompetence? – Og brænder du mere for at bruge tiden på det du er bedst til? Så er vi hos FME klar til at hjælpe med en komplet ErhvervsService-pakke, som sikrer at din virksomhed er 100% ajour, når det gælder revision, bogholderi og lignende administrative opgaver.
Lad os klare alt besværet
Du kender det måske. Du føler, at du bruger mere tid på administrative opgaver end på dine kunder og fakturérbart arbejde. Bilagsbunker, indberetning af moms, glemte fakturaer og alt det andet administrative besvær bliver til tidsrøvere.
Hos FME tilbyder vi en fleksibelt ErhvervsService-ordning, hvor vi kan overtage hele eller dele af din virksomheds økonomiske administrative opgaver
- Vi indleder samarbejdet med et møde, hvor vi får klarlagt behov og ønsker.
- Dernæst regner vi et tilbud, som danner grundlaget for FME ErhvervsService-aftalen.
- Vi sammensætter den ErhvervsService-pakke, som passer præcis til din virksomhed. Pakken kan fx indeholde hjælp til bogholderi og lønadministration.
- Vi tager ansvaret for dit bogholderi og de øvrige dele, som du ønsker, at vi skal hjælpe med.
- Vores regnskabschef bliver din virksomheds faste kontaktperson.
- Vi anvender FME’s økonomisystem, som I får digital adgang til.
FME er specialister i at skabe Rum til udvikling. Vi udlejer erhvervslejemål på to adresser i Frederikshavn. Se alle vores ledige lokaler her …
Hvis du har brug for iværksætterrådgivning, kan vi anbefale, at du kontakter Erhvervshus Nord.