Ofte stillede spørgsmål - FAQ
Møder og konferencer
1
Hvordan booker jeg et mødelokale? Hvis du er lejer, skal du booke mødelokalet via vores online-booking. Hvis du ikke er lejer, så kan du henvende dig i receptionen bagved standeren – eller læse mere her: https://fme.dk/konferencelokaler/
2
Hvordan bestiller jeg forplejning til møder og konferencer? Al forplejning leveres af Holmbergs Køkken. Kontakt Alina Holmberg Jørgensen på telefon: 42 80 79 57 eller mail: alina@holmbergskokken.dk
Fit Club Fitnesscenter
1
Kan jeg pause mit Fit Club-medlemskab? Nej, det kan ikke sættes på pause.
2
Kan jeg blive medlem af Fit Club? Ja. Hvis du er lejer eller ansat hos en lejer i Siloen eller på Dokøen. – Eller hvis du er i et træningsforløb hos Mikal Toft&Co. eller Marie’s Fysioterapi & Holistisk Coaching.
3
Hvordan opsiger jeg mit Fit Club-medlemskab? Når du vil opsige dit medlemskab, skal du udfylde vores online opsigelse på: https://fme.dk/fit-club/opsigelse/
Holmbergs Køkken
1
Er der åbent i restauranten hver dag? Nej, Holmbergs Køkken er en selskabsrestaurant, hvor du kan holde private fester og firmaarrangementer.
2
Hvordan bestiller jeg mad ud af huset? Du kan bestille mad ud af huset via www.holmbergskokken.dk eller telefon: 42 80 79 57.
Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.